Et par fra Ryomgård har skrevet følgende advarende læserbrev om en særdeles dårlig oplevelse, de har haft med en fordærvet pizza fra et lokalt pizzeria:
”D. 8. august 2007 bestilte vi 2 pizzaer fra Starpizza i RyomgÃ¥rd. Den ene havde bacon pÃ¥, som lugtede surt og sÃ¥ surt ud. Vi sÃ¥ det lige med det samme, at den var gal.
Vi ringede selvfølgelig med det samme til Starpizza og gjorde dem opmærksom på, at dét bacon ikke var godt. Vi fik dén besked, at vi kunne da bare spise pizzaen uden bacon på, selvom fedtet fra det sure bacon var trukket ned i de andre ingredienser. Vi blev så lovet, at der ville gå cirka 15 minutter, så ville de komme med en ny pizza, men efter 50 minutter var den ikke kommet, så vi ringede IGEN. Denne gang fik vi også at vide, at vi da bare kunne spise den uden bacon på. Vi sagde igen, at vi ikke vil spise fordærvet mad, så de skulle komme med en ny, men så sagde de, at de slet ikke var begyndt at lave den endnu.
Vi blev sÃ¥ gale, at de kunne komme med pengene i stedet for. Vi forlangte ogsÃ¥, at vi ville snakke med indehaveren, men han var pÃ¥ ferie, sÃ¥ ham kunne vi snakke med en anden dag, fik vi at vide. Vi spørger bare: er det denne behandling, vi skal have i sÃ¥ lille en by som RYOMGÃ…RD, hvor mange kender hinanden, for vi vil da helt sikkert fortælle det til andre om denne dÃ¥rlige madoplevelse og kundebetjening og nu ogsÃ¥ gennem avisen.”
Skrevet af Henrik og Lone Andersen fra Ryomgård i Lokalavisen d. 15. august
Kilde: Randers Amtsavis
sof