I en tid hvor flere og flere beklager sig over dårlig service fra vagtlæger, Falck og personalet på vores sygehuse, vil jeg meget gerne fortælle en meget positiv oplevelse i forbindelse med sygdom.
Den 30/12 ca. kl. 11.30 ringede jeg til vagtlægen og fik forklaret hvad problemet var, efter ca. 30 min. ankom han til vores hjem.
En meget venlig, imødekommende og kompetent vagtlæge, som påvirkede os i en positiv retning og fik os til at slappe af. Efter en grundig undersøgelse af patienten, blev der ringet efter Falck, da lægen mente, der var fare for en blodprop i hjernen, og der skulle foretages yderligere undersøgelse på Regionshospitalet Randers.
Falck ankom i løbet af 20 min. Endnu engang blev vi mødt af venlighed, hjælpsomhed og kompetente folk. Falck-folkene sørgede for en behagelig tur til Randers Sygehus.
Og endnu engang kan vi konstatere, at vi bliver godt og professionelt behandlet. Personalet på sygehuset kan deres arbejde, og yder en formidabel service. Venlige og omsorgsfulde sygeplejersker sørger for at opholdet blev en meget positiv oplevelse. Blodprøver blev taget og en scanning foretaget, selvom klokken var 19.00, og aftenen igennem kiggede de ind for at checke om alt var som det skal være. Inden udskrivning dagen efter havde jeg en meget givende samtale med lægen om det videre forløb. Og allerede i dag -den 10. januar 2008 - har jeg fået indkaldelser til 2 nye undersøgelser inden for de næste 3 uger...! Det må da siges at være hurtigt. Ventelisterne taget i betragtning. En stor tak skal lyde til vagtlægen, Falck og alt personalet på Regionshospitalet Randers.
Med venlig hilsen
Karl Aage Nielsen
Humlevej 40
8500 Grenaa
Kilde: Grenaa Bladet
sof