grenaa bladet: Nyt havemøbelmagasin fra Trip Trap viser, at dette årtis store statussymbol bliver tid til ro og fordybelse
I 70´erne var smykker, pelse og store biler statussymbolerne. I 80´erne scorede vi points på Time Manageren og på at have travlt. I 90´erne var det "in" at have mange børn - og i dette årti vil tiden blive det helt store statussymbol. Nu vil vi have tid til os selv - tid til ro og fordybelse.
Denne nye trend kan både ses og opleves i det nye farvestrålende havemøbelmagasin, som Trip Trap netop har udgivet. Forsiden på det 76 sider store katalog viser således svensk skærgårdsnatur med en kæmpestor blå himmel, og billederne inde i bladet har tiden som det gennemgående tema. Billederne viser storslået skandinavisk natur, og havemøblerne er placeret, så de skaber det perfekte udgangspunkt for at nyde naturen og for at stresse af med oceaner af tid til fordybelse og indsigt.
Trip Trap´s havemøbelprogram anno 2004 er en spændende blanding af tradition og fornyelse, hvilket også afspejles i magasinet. Sortimentet spænder således fra de klassiske hvidmalede Drachmann møbler, der nærmest er blevet et symbol på dansk sommer og sol - og til en række nye og moderne serier, der er i et avanceret design, og hvor teaktræ, messing og glasblæst stål kombineres i nye udtryksformer.
Alle møbler i magasinet er skabt og designet ud fra idéen om, at gamle traditioner og værdier er grundlaget for nytænkning og innovation. Trip Trap´s værdigrundlag bygger nemlig på stolte håndværkstraditioner og på respekten for havet og søfartshistorien, og målet er at frembringe smukke veldesignede produkter af vejrbestandige materialer og med ultimativ funktionalitet.
Det nye havemøbelmagasin kan bestilles på Trip Trap´s hjemmeside, ligesom det udleveres gratis hos alle Trip Trap´s forhandlere samt i Trip Trap´s egne Træstudier i Hadsund, Skagen, Ålborg, Århus, Vejle, Ebeltoft, Asnæs og København.
Kilde: grenaa bladet
grenaa bladet