grenaa bladet: I Djurslands Bank koncentrerer vi hele vores indsats om nœrsamfundet og deler de lokale interesser, og som lokalbank føler vi derfor en sœrlig forpligtelse over for alle, der bor, arbejder eller driver virksomhed i lokalområdet. Netop derfor glœder vi os meget over den positive aktivitetsudvikling som Grenaa Havn har haft igennem de sidste 10 år, udtaler Tage Malling, afdelingsdirektør i Djurslands Banks afdeling i Grenaa.
– Rigtig mange af virksomhederne samt medarbejderne ved Grenaa Havn er i dag kunder hos os, og ud over at vœre rådgiver og sparringpartner for disse kunder i det daglige er banken også aktivt involveret i mange forskellige fritids- og erhvervsaktiviteter, der finder sted på Grenaa Havn.
– I Djurslands Bank sœtter vi en œre i at vœre rådgiver og sparringpartner.
Kundernes behov og ønsker er fundamentet i vores rådgivning og servicering, fortœller Tage Malling, som forsœtter med at beskrive banken som en anderledes lokalbank, hvor:
– Medarbejderne ved, at nœrhed til kunderne er vigtigt. Det gœlder både for private kunder og for erhvervskunder. Derfor vil kunderne opleve os som engagerede sparringpartnere. Vi er grundige og seriøse. Vi lœgger stor vœgt på at give vores kunder en personlig service, som blandt andet betyder, at det ikke altid er
kunden, der skal komme til os. Vi kalder det aktiv kundepleje.
Alle kunder har en fast rådgiver, som de altid kan henvende sig til uanset, hvilke spørgsmål eller eventuelle problemer de får vedrørende deres økonomi. Vores medarbejdere skifter kun sjœldent afdeling, og derved kommer kunden og medarbejderen til at kende hinanden bedre. Og endelig hvor beslutningerne er decentraliserede, således at vores medarbejdere kan tage selvstœndige beslutninger og dermed give vores kunder et hurtigere svar, slutter Tage Malling.
Kilde: //
grenaa bladet