Grenaa Bladet: I forbindelse med et »gå-hjem-møde« i Handelscenter Grenaa i maj måned i år, var der udbredt enighed om, at butiksindehavere/ledere og medarbejdere kunne blive bedre til at markedsføre butikkerne i Grenaa.
Nu gøres der noget ved det!
Et peptalk-møde med levende musik og kaffe den 5. oktober følges op af et regulært kursus-forløb i samarbejde med Grenaa Handelsskoles Kursuscenter.
Det hele skydes som nævnt i gang den 5. oktober, hvor den kendte foredragsholder og konsulent, Arne Schumann, gæster Kulturhuset Pavillonen i Grenaa.
Handelscenter Grenaa’s bestyrelse har her sammensat et arrangement, hvis nøgleord er: Tempo, humor og stort aktivitetsniveau for deltagerne. Hovedoverskriften for hele aktiviteten og seminarrækken er: »Oplevelser-Fællesskab og Forandring«.
Formålet med det hele er at fremme fællesskabsfølelsen i Grenaa - i butikkerne imellem og i den enkelte butik - at give kunderne en endnu bedre oplevelse for derved at fastholde nuværende og tiltrække nye kunder til butikkerne i Grenaa.
Og endelig at fremme arbejdsglæden, mod, initiativ, opbakning og engagement til aktiviteter og events i regi af Handelscenter Grenaa.
Efterfølgende gennemføres der hver mandag, tirsdag, onsdag og torsdag seminarer på Grenaa Handelsskoles Kursuscenter for samtlige indehavere og medarbejdere i Handelscenter Grenaa’s butikker.
Det sker i ugerne 45, 46, 47 og 48. Stig Toftgaard og Lars Østergaard er undervisere på disse seminarer, der skal skabe super-gode ambassadører for såvel den enkelte butik som for Handelscenter Grenaa som helhed.
Kilde: Grenaa Bladet
//